Lördag 13/11.

Hej på er! Nu har jag drivit omkring med min familj hela dagen. Gjort ärenden med mamma. Träffat mormor. Följt med pappa på stan en sväng. Tittat på syrrans nya lägenhet. Och fikat hos mamma o pappa. Snacka om familjedag. Kaka har varit iväg på bandymatch i Stockholm och är nu på väg hem. Willen har varit med hela dagen. Det var så skönt att få ta en dusch, sminka sig och klä på sig vanliga kläder efter en hel vecka i myskläder och häng i soffan. Underbart! Känner mig dock fortfarande lite trött i kroppen och hostig. Tog hostmedicin innan jag skulle sova igår kväll och har nästan känt mig bakis idag. Haha. Starka doningar!



Nu har jag äntligen köpt chokladen som alla pratar om och som ALLTID varit slut när jag skulle köpa den. Men idag hittade jag den alltså. "Vinter vit"! Någon som smakat? Vad tyckte ni?





Kommentarer
Postat av: mary eckemark

haj haaaaaaaaaaaaaaaaaaj!!

2010-11-13 @ 20:14:27




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0