Coca cola till frukost.

Om man tittar på min frukost denna morgon så inser man nog att jag hade kul igår. Ett glas coca cola och ett glas med fil. Vi hade sjukt roligt. Dock så hade jag en klänning på mig som var suuuuper dryg. Med ett band till som var till en annan klänning. (complicated?). Den åkte ner och åkte upp och jag visste inte alls hur det såg ut varenda gång jag reste på mig. Sen hade jag såklart sönder mina fina strumpbyxor som jag hade köpt extra för detta tillfälle. Innan vi gick ut. Så fick tack o lov låna ett par av Matilda. Men kul hade vi! :)



Just nu så håller vi på och få nya grannar. Kaka ropade som en annan skvallertant när flyttbilen körde in på parkeringen här nere. Sen stod vi som två riktiga muppar i fönstret och kollade. Kaka uttrycker ett frustrerat NEJ när det kliver ut en tjej med LILA hår. (Hahahahaha). Sen gick han ut och borstade av bilen för att se vilka det var. När han kom in så hade han fått intrycket av att det var en idrottstjej så då var hon godkänd. Trots det lila håret! Haha. Han är rolig min karl.

Later.


Kommentarer
Postat av: LISA

SVAR: Tack så mycket :D

2010-11-28 @ 16:22:55
URL: http://blogofmine.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0