Årets kvinnor och män 2011.

Caroline Roosmark (fotograf) och Åsa Matsson (journalist) gör för åttonde året i rad en kalender för att samla in pengar till projektet Barn till ensamstående mammor och deras arbete med att bland annat förebygga och motverka gatu- och ungdomsvåldet. Kalendern heter "Årets kvinnor och män 2011" och för varje månad så får man se bilder på kända svenska ansikten som på ett sagolikt vis porträtterar sagofigurer i olika miljöer. Hur söt är inte Darin som Decembers Oliver Twist? Eller hur vacker är inte Helen Sjöholm?!






Kommentarer
Postat av: Petra

Gillade verkligen juni! :)



sv: ja jag är personlig assistent till min egen bror. Börja egentligen bara för att få lite extra pengar när jag gick i gymnasiet men sen blev jag kvar. :p Trivs väl helt ok. Men funderar på att prova på nått annat. kanske plugga! :)

2010-11-09 @ 17:48:02
URL: http://petras.blogg.se/
Postat av: Caroline - Never a failure always a lesson

Va fina bilder! Har inte sett den kalendern tidigare. Gillade flera av bilderna, men framförallt Nanne som Plupp(?), Darin och Anna Bergendahl :)

2010-11-09 @ 19:19:49
URL: http://evacarolinen.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0