Värt.

Har precis kollat på en film som jag tyckte verkade super bra i början. Sen blev den bara mer och mer spännande. Och tillslut DÖläbbig. Och den slutar skitläskigt oxå nu sitter jag här och känner mig alldeles förstörd! Bra! Och verkligen så otroligt värt!

Filmen hette "The new daughter" (Usch, vill inte ens skriva namnet på filmen, huuua!) för er som gillar läskiga filmer. En ny med Kevin Costner.

(Varför kommer blogg.se´s hemsida upp när man vill ladda upp en bild?)





Förövrigt så har vi varit och firat Kakas bror en snabbis. Men det blev ingen långvisit då vi var helt slut både jag och Kaka. Men dom röjer nog på som sjutton där borta nu! Usch! Måste verkligen titta på nåt roligt nu för att försöka glömma bort den läbbiga filmen. Typ nån disneyfilm eller nåt?!

Tur att jag har Willen som alltid ligger vid mig som jag kan gömma mig bakom när det är läskigt!


Later.


Kommentarer
Postat av: Linn

ja! :)

2010-05-09 @ 13:25:13
URL: http://proffsig.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0