Måndag.

Vilken härlig måndag jag har haft. I morse så var jag på arbetsintervju för en till person som jag ska assistera för. Och jag fick jobbet direkt! Ska träffa resten av familjen redan på Onsdag. Ska bli sjukt kul! Sen har jag varit hemma hos Syrran och suttit i solen. Nu är jag helt slut och ska precis till att äta lite mat. Det blir chili con carne på soyabönor och mathavre!

Willen i solen. Hur kan han gilla solen så mycket med all sin päls?


Willen vägrade lägga sig i skuggan så jag blötte ner honom lite så han inte skulle få värmeslag.

Har ni haft en bra dag?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gud vad harlig dag du ser ut att ha haft!

2010-05-17 @ 19:45:11
URL: http://CcInLondon.blogg
Postat av: Anna-Lena

Vem skulle inte vilja vara med dig varje dag! fråga bara lilla Ella! :-)

Stort Grattis, gumman

2010-05-17 @ 20:16:02
Postat av: Anna

grattis till jobbet! :)

2010-05-18 @ 01:11:09
URL: http://annaflickan.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0