LÖRDAG.

vfcgghfhjhgjklk'gtrjuyetsytetvgw0+94359tyjfkjyfythby56h798gj9r8bnuijbnrtuivjthkfglöjkb.-.-m,ökg

Japp, lätt att skriva när en uttråkad vovve inte vill att man skriver mer på datorn. Tacka gud för min minidator dock. Finns verkligen inte ett skit att kolla på, på TV. Så himla trist att ligga här. Har gjort en ny header till bloggen, igen. Tröttnade på min förra lika snabbt igen. Vill ha en mer enkel, och då gjorde jag en. Ska strax kika på Avatar och äta soppa. Soppa är det enda som jag har någon lust att äta. Och glass. Kaka var iväg igår och köpte frysta hallon och ischoklad glass, som jag älskar. Just nu är han i Örebro och spelar golf så jag är ensam hela helgen. Vilket är ganska så skönt eftersom jag är sjuk. Willen tycker dock inte att det är lika skönt. Han är så himla uttråkad. (Vilket jag förstår). De räcker med att jag rör foten lite så tror han att ja leker. Men när han inser att jag inte gör det så lägger han sig gärna på datorn eller mitt  framför tv:n. Eller där jag tittar för tillfället. Han ogillar att inte få uppmärksamhet. Ganska så mycket.

Soppdax.

Later.


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0