Fredag.

Goddagens. Har mest glidit omkring här på morgonen/förmiddagen. Det har ösregnat hela natten och regnar fortfarande. Inte en kotte ute. Klockan fyra ska jag vara hemma hos Madde där vi ska ses några stycken innan vi går vidare till Jimmies stora 25 års fest. Ska bli sjukt kul. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig bara. Det återstår att se. Kaka är iväg och fixar lite hemma hos hans fina mamma. Ska gå iväg till min mamma o pappa med Willen sen. Han ska sova där i natt. Vill ju inte lämna honom ensam i så många timmar så då får han vara hos mormor och morfar!

Later.



Kommentarer
Postat av: Anna

bra att ha nån att lämna vovven hos :) min brukar oxå få va hos min mamma :)

2010-05-16 @ 11:02:43
URL: http://annaflickan.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0