Att ha dåligt immunförsvar.

Jag har så jäkla dåligt immunförsvar trots att jag tränar och äter rätt enligt mig själv. Har legat sjuk hela dagen igen och i morgon är en viktig dag. Först skulle jag på utbildning hela dagen och sen på eftermiddagen så skulle jag och syrran vidare till Sthlm på lite hemligt event. (Ni kommer få reda på lite senare vart!). Har hällt i mig tre stycken 1,5 liter flaskor med vatten och legat i sängen hela dagen. Tänker inte röra mig ur fläcken förrän i morgon så kanske jag hinner bli frisk igen på en dag! Mamma ringde idag och förstod på en gång att något inte stämde då jag inte bloggat på hela två dagar! Gaaah. Kaos. Festen i lördags var grym! Mer om den senare. Väntar även ivrigt på att någon ska lägga upp lite bilder ifrån festen på fejjan då jag inte hade någon kamera med mig. (känn ingen press Viktor t.ex.).

Later.

Krya på mig då!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

krya på dig !

2010-05-25 @ 21:56:47
URL: http://www.wannabeloved.devote.se




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0