20100516.

Jahapp, då var man hemma igen då. Jobbat sen klockan åtta i morse. Det hat gått riktigt bra idag. Alex har varit så himla glad! Han har i princip skrattat hela dagen! Ingen gnällis idag alls. Det är väldigt skönt eftersom det är ett sånt långt pass. Världens gladaste! Vi var inne nästan hela dagen idag eftersom att det skulle börja regna. Tog en liten promenix runt på området. Var väl ute en dryg timme. Vilket är rätt så lite med tanke på hela dagen och kvällen. Men vi var glada endå.





Jimmies fest i fredags var riktigt rolig. En hel del roligt folk och jätte god mat. blev rejält med röj emot slutet precis som väntat. Vandrade hem ett helt gäng runt två tiden. Gick hela vägen hem i min höga klackar, vilket kändes ganska så rejält igår kan jag ju säga. Men vill man vara fin får man lida pin.

Såhär såg jag ut i fredags.




Nu är det dax för lite yougurt med Kiwi, müsli och honung, yummie!




Har ni haft en mysig Söndag?



Kommentarer
Postat av: Sandra

åh gott! :D

2010-05-16 @ 22:16:26
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/
Postat av: Anna

alltså bara en fråga, känner du barnet privat eller har du rätt att lägga ut namn o bild på barnet? (jag tänkte på tystnadsplikt osv) för du jobbar som personlig assistent vad jag förstått?

2010-05-18 @ 01:13:32
URL: http://annaflickan.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0