MUS cover all.

Något som jag verkligen alltid letat efter är en riktigt bra concealer. Blev tipsad om "Cover all" concealers ifrån Make up store men har aldrig riktigt tyckt om dem. Köpte i allafall en Cover all Blue concealer som jag haft ett tag. Locket på burkan gick av efter en vecka och man blev alldeles vit och glansig av den tycker jag. Man kunde ju inte bara dutta på där man ville ha den och gå ut, utan det var ett jäkla jobb med både foundation och puder innan den verkligen gjorde sitt.



Men sen så var jag in på Make up Store i helgen och köpte Cover All Mix. Och jisses vilken skillnad! Hur grym som helst! Den täcker verkligen allt som man vill att den ska täcka! Hur nöjd som helst....






Kommentarer
Postat av: Anonym

aa fy tusan va gott det va, nyttiga fiskpinnar dessutom, är ju bra mat ändå:)

2010-03-16 @ 21:44:16
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Evelina

Tycker också den är jättebra, men jag glömmer ALLTID bort vilken färg som hör till vilket område!

2010-03-16 @ 22:12:04
URL: http://fifie.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0