It´s a happy Wednesday.

Idag mår jag precis tvärtom hur jag mådde igår. Igår var jag trött och seg och på dåligt humör. Men idag är jag på toppen humör i stället. fortfarande seg men det har att göra med att jag sovit dåligt senaste nätterna. I morse blev jag väckt dock av att det plingade på dörren. Snickarna som skulle komma hit var tidiga men det gick ju bra endå. Öppnade i min morgonrock med håret åt alla håll. Men det fick gå endå. De har bytt vår sovrumsdörr nu i allafall. Så nu är badrums dörren kvar att byta, renovera badrum och lägga nytt golv i hall och kök. Yeeey. Blir skoj i vår! Kommer bli jätte fint!

Har precis kommit hem!; Kaka ringde och ville hämta upp mig. Vi åkte och hämtade Thaimat och åkte till hans jobb sen. Där åt vi lunch tillsammans med hans underbara chef Mattias. Riktigt skön kille! Han hade sin vovve där oxå. Världens finaste Carisma! Så himla snäll.




Sist jag var på Kakas jobb så skrev jag på deras tavla inne i fikarummet. det stod kvar! Haha.



N
är jag kom hem så låg willen med sin Krokis i sängen. Där får han ABSOLUT inte ha sina leksaker.

Busvovve.




Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0