Impulsiv utgång.

Jag som skulle vara så nyttig den här helgen. Det gick sådär. Igår kväll när Maria slutade jobbet vid tio så åkte jag, Maria och Verro hem till Maria och tog ett par glas vin. Sen hade vi beslutsångest över vart vi skulle gå. Var väl in å vände på en sisådär tre ställen. (Jorå vi har så många ställen i Västerås, not). Till slut så hamnade vi på vårat "Ninnie, Maria, Verro - impulsiva hak" - Pitchers. så himla mysigt som vanligt. Verro fick en liten öl (Typ 2 liter i ett glas). Efter det gick vi till donken och sen träffade jag Kakas bror som körde hem mig. Schyrrebyrre!




Idag ska Kaka iväg på Bandyfinal och jag ska jobba. Hade tänkt inviga min nya cykel idag men det blev inget med det såg jag när jag vaknade. Toksnöar ute! Vafan! Det är i mitten på mars!! Vill ha vår, fågelkvitter och framförallt SOL!

Ha en härlig söndag!


Kommentarer
Postat av: Verro

Helt underbart mysigt igår. gillar verkligen Pitchers. Gillar din text i de här inlägget. Man blir liksom varm av kärlek=) Älskar dig

2010-03-21 @ 18:00:25
URL: http://weronica.webblogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0