God Natt.

Var ner till FeelGood och ordnade lite med gymkortet innan jag vandrade vidare till jobbet. Saker som skulle göras tog inte alls sån tid som jag trodde så jag var utanför jobbet redan 14.50 när jag började 16.00. Tiden gick ganska så fort endå, passade på att ringa en massa folk och lyssnade lite på musik. Efter jobbet så kom Kaka och hämtade mig, hygglo! Sen har jag syndat genom att jág har rört runt i godispåsen som bara står där och skriiiker efter mig, kollat på TV och rastat vilda Willen. Nu ska jag kolla på nån film innan jag somnar tänkte ja... Måste vänta på en tvättmaskin som aldrig är färdig oxå....

Lyssnar på en gammal favorit innan jag kryper ner i sängen...

Sia - Breath me



God natt!


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0