Går inte att skriva kommentarer?



Jag kan inte skriva kommentarer på blogg.se-bloggar? kunde inte det igår heller?! Och det märks tydligt att det inte går att kommentera mina inlägg här på bloggen heller?! Vad är det som är fel, någon mer som har dom problemen?!



Har precis varit på personalmöte. Wilgot fick följa med idag. Skulle ju gå dit i det fina vädret och då fick han sig en rejäl promenad oxå. Han bara älskar att vara ute och gå, det märks så tydligt. Då mamma jobbar en bit ifrån där Alex familj bor så gick jag dit efter mötet. det är vår i luften!

Man känner verkligen att det har varit mycket i helgen. Är fortfarande snorig och inte helt frisk känner jag och sen har man verkligen härjat hela helgen så man är rätt så sliten. Men det är det värt! Hellre sliten i flera dagar till än att jag går miste om en sån där rolig fest. Helt underbart. Håller på och fotar alla presenter hemma oxå så dom kommer det bilder på senare. Även bilder ifrån festen kommer att komma upp ikväll. Det är bara så ofantligt många så vet knappt vilka jag ska välja ut.

Later.

Kommentarer
Postat av: benita

ja den var verkligen super! =)

2010-03-08 @ 16:38:45
URL: http://benitaaniilsson.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0