Försöka går ju.

Hallådär. Har precis kommit hem ifrån jobbet. Var jätte skoj att träffa Alex igen. Då jag var sjuk hela förra veckan så har jag inte sett honom på ett tag. Vi var upp på lasarettet och röntgade hans armar och höfter idag. Vi hade en beställd tid klockan fyra men fick sitta och vänta i femtio minuter innan vi fick komma in. Så jäkla dåligt. Alex verkade glad endå och sedan rullade allt på som vanligt.

Willen såg så gullig ut när han låg och bet på sin leksak som han aldrig släpper. Så skulle lägga mig ner på mattan bredvid honom och ta en bild på oss. Det gick sådär! Men jag bjuder på den.



Sen blev han väl trött på mig och stack upp i soffan. Inge nobbad.

Sitter och tittar på "drömmen om Italien". Stör mig bara på människorna. Ett par har lämnat sin lilla dotter på knappt ett år för att åka iväg på detta?! Hur kan man ens tänka tanken att vara med i något sånt här och åka iväg ifrån sitt barn när det är så litet?! "- Jag saknar vår dotter så mycket", JAMEN åk inte i från henne då! Ett annat par skiljer det typ 40 år emellan och han sitter och pratar om sina drömmar som han hade med sina förra fruar om att öppna ett "Bed & breakfast" utomlands. Och nu gör han det äntligen... Herregud!

Dax för en kopp Te.


Kommentarer
Postat av: Erika ♥

sv: ja men eller hur! inte kul!

2010-03-10 @ 21:11:59
URL: http://erikavikstorm.blogg.se/
Postat av: Karin

Sv; Jaha, vad roligt =D

2010-03-11 @ 07:49:28
URL: http://mysigkudde.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0