Festfix.

Godmorgon/God förmiddag! Har precis vaknat efter att ha somnat om en sväng till. Igår hann jag inte uppdatera knappt alls. Har haft fullt upp med festen kan jag säga. Herrejisses vad vi kutade runt igår. Skönt att ha det mesta fixat till Lördag så man kan slappna av sen. Vi fixade i ordning nästan allt förrutom en del detaljer. Och vi hade hur kul som helst! Skrattade i princip hela tiden! Ingen aning om hur jag och Verro ska klara av att hålla i festen och vara seriösa ihop, antar att Verro får gå in i ett annat rum eller nåt. Nädå, det kommer bli sjukt! Vi var iväg och ordnade allt mellan 16 och 00 igår så kom hem sent. Och vi är fortfarande inte klara. Måste ses en sväng i kväll igen. Det är stressigt, jobbigt och tidskrävande men det är så OTROLIGT roligt!




Kommentarer
Postat av: Anonym

checka! helt nytt & fräscht, allt i ett.

2010-03-04 @ 13:56:15
URL: http://amandarockh.blogg.se/
Postat av: Verro

Man blir nyfiken på dina bilder faktiskt=) Man kan ju bara ana, inge mer. Kommer bli grymt trots allt vännen, jag tror på de här=)

2010-03-04 @ 23:23:41




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0