A loooong walk.

åkte med mamma på lunchen till hennes jobb och gick sen en riktigt lång omväg hem. Så himla skönt att bara vara ute och gå. Det behövde jag verkligen. Nu skulle jag ha haft mina Urban ears - hörlurar bara. Willen vandrade så fint bredvid men fick ett rejält utbrott på en hund på vägen. Tänker inte se det som ett steg bakåt utan fortsätta att kämpa på med honom. Han ju trots allt världens snällaste hund. Han är rädd och det kan utvecklas till aggresivitet. Vi jobbar vidare.

Jag känner mig så himla seg i kroppen? Har det med vädret att göra? Mår illa till och från och är otroligt trött! Det verkar som att fler känner så just nu?! Många av mina vänner och familj mår oxå liknande. Kanske är de starka väderomväxlingarna?! Eller nåt.


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0