Söndag idag dårå.

Goddagens. Ska strax åka iväg och jobba men först tänkte jag uppdatera här lite då det varit lite dåligt med det i helgen. Igår var vi hemma hela dagen men sen på kvällen så åkte vi hem till Kakas mamma och väntade in mina föräldrar oxå för lite grillat. Super gott! Sen satt vi och skrattade och pratade fram till ett ungefär. Då tog Kaka, jag och Willen sällskap en bit med mamma o pappa innan vi skildes åt. Vi var tvugna att bära Willen när vi gick hem eftersom att det var så fruktansvärt mycket trasiga glasflaskor överallt. (powermeet i sitt esse).

Ella trollade för oss igår oxå.


Later.


Kommentarer
Postat av: Alina

Ska du se fotbollen ikväll? =)

2010-07-11 @ 17:18:38
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Jeanette P

Sötaste killen ever! Kul att få se en sån glad Alex!! Skönt att ni orkade med värmen. Det gjorde knappt jag och Luka i bilen. Ha det gott! =)

2010-07-11 @ 23:46:12




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0