Så ser kändisbarnen ut om 20 år?!

Till vardags hjälper Joe Mullins polis och anhöriga att hitta försvunna barn. Genom att manipulera bilder kan han ta reda på hur sedan länge saknade personer skulle kunna se ut i vuxen skepnad.  Med hjälp av ”den senaste datorteknologin” har Mullins nu fått i uppgift att ta reda på hur celebriteternas ögonstenar kommer se ut när de blir äldre.



1. Harlow Madden, 2 år - dotter till Nicole Richie och Joel Madden
2. Honor Marie Warren, 2 år i juni - dotter till Jessica Alba och Cash Warren
3. Vilolet Affleck, 5 år - dotter till Jennifer Garner och Ben Affleck
4. Sean Preston Federline, 4 år - son till Britney Spears och Kevin Federline
5. Rocco Richie, 9 år - son till Madonna och Guy Ritchie
6. Hank Baskett IV, 6 månader - son till Kendra Wilkinson och Hank Baskett
7. Jayden James Federline, 3 år - son till Britney Spears och Kevin Federline

(Källa: MSN Starlounge)




Kommentarer
Postat av: Paulin

Det är Joel Madden som är pappa till Nicole Richies barn, inte Benji ^^

2010-07-01 @ 22:29:29
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Maria

Kul inlägg! Fast jag måste säga att jag har svårt att tro att britney spears son kommer se ut så, ingen som helst likhet med hur han ser ut nu...

2010-07-03 @ 11:59:24
URL: http://mariadahlgren.blogg.se/
Postat av: moa asball carlberg

Jag har frågestund på min blogg, så kika gärna in och skriv en fråga :) Ps. Supersnygg blogg bruden :)

2010-07-03 @ 12:43:06
URL: http://utankontroll.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0