Piggelin.

Halloj! Idag är det precis lika varmt som det var igår. Svettigt och kvavt! Men men, man ska inte klaga. Det skulle dock vara skönt med en fräsh regn-dag nu emellan faktiskt! Kanske blir det? Det har börjat blåsa som fan nu?! Har varit ledig idag och cyklat bort till mamma med Willen i korgen. Fikade en snabbis och lämnade lite jobb som jag hjälpt dom med. Sen cyklade vi tillbaka. Gick och köpte glass och Willen var tokig i piggelin. Mums. FAN va glassen har blivit dyr?! Tog med mig 15 kr när jag gick till kiosken och skulle köpa glass för att jag tänkte att den dyraste glassen kostar väl runt 12-15 kr. AJO! Det fanns två glassar under en tia. Och det var Piggelin och Twister. Sjukt ju! Stackars barn!


Later.


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0