Jag har sett Eclipse.

OMFG. (Oh.My.Freakin.Good). Vilket sjukt bra film! Twilight var hur bra som helst, New Moon var sådär, men endå bra eftersom det endå är Twilight, och Eclipse! Finner fan inga ord va bra den var!!

Maria satt bredvid en tant som satte popcornen i halsen flera gånger, jag satt framför en sån tyckte att det var bra att jag var kort så han såg (Jag är 1.74 cm lång, tycker inte att det är speciellt kort?) och jag satt även bredvid en tjej som satt och klunkade vatten precis hela filmen! Men det spelade ingen roll. Det kändes som att vi suttit där i 20 minuter när filmen var slut, ville bara se mer och mer.

Har ni inte sett den så bara måste ni se den!



Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0