Torsdag.

Idag är man trött i luvan. Jäklar vilket party det blev igår kväll. Vi som bara skulle ta något glas vin hos Kristin och träffa Frida och Hanna som åker tillbaka till Karlstad. Men icke. Det blev inte bara ett glas vin hos Kristin. Och det blev inte en lugn kväll heller. Vi drog såklart vidare senare på kvällen och dansade som sjutton. Vilket Ös! Alla danstjejer dessutom!

Bästa citatet under kvällen:

Vi sitter 4 tjejer i taxin påväg hem och släpper av varann en efter en...
En av mina underbara tjejer slänger sen ur sig i taxin...

- Du hurru! När du har släppt av alla andra, kan vi åka tillbaka in till stan då?
- Jag måste fan ha en hamburgare!

Hahaha





Nu ska jag äta något och sen tänkte jag ta en långpromme med Willen...



Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0