Min dag med Alex i bilder.

Igår jobbade jag ju och kameran var med. Här är världens sötaste tre åring...



Här leker vi med favvo leksaken som Alex fått av sin pappa...


Fanta lipsyl, smaskens...


Här tränar vi på att alex kan själv, vi tar hjälp av att Alex är ganska duktig på att spark-sparka...


Bjällerklang bjällran låter när jag gör så hääär...


Efter maten var det dags för en liten tupplur...

Nä men Ninnie ja är ju inte trööött...


...ja är ju bara glad...


Eller?!...


..jo!


Flyttade över Alex till den andra kilen, sen sov han nästan 50 min...


..och jag kunde lugnt äta min matlåda...



Kommentarer
Postat av: Elin

Du ser ut att ha ett mysigt jobb! :D

2010-01-07 @ 12:05:50
URL: http://dizzylicious.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Världens sötaste lilla Alex som hans mamma alltid hävdar... och finfina bilder tagen av en strålande fotograf! =) Tack Ninnie!

2010-01-07 @ 20:00:12




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0