Down with the Star.

Nu har jag varit och handlat ,tagit ner julstjärnan... (Titta inte på mina halvdöda orkideér)...






 och lagat mat + ätit då såklart....

Idag blev Kaka glad när jag lagade potatis, köttfärsbiffar, gräddsås och rivna morötter... Körde på lite husman idag. Så jäkla gott ibland. Träffade Sanna på Ica som stod och kikade på sallad. Dags för ett mer hälsosamt 2010! Ska köpa gymkortet nu i slutet på januari... längtar...



Willen fick oxå smaka lite köttfärsbiff sen...



Glöm inte Paradise sen klockan 22. Dubbelavsnitt.

Later.



Kommentarer
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Åh vad gott det ser ut! :D

Finns inte mycket som är godare än husman. Ska nog göra det imorgon. ^^



Ja, jag bor också i Västerås! Flyttade hit förra året. :)

Har du bott här hela ditt liv?

Puss

2010-01-06 @ 13:56:10
URL: http://lowice.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0