Tisdagens uppdatering.

Hallo. Nu har jag precis kommit hem. Slutade halv tre men blev upphämtad av Kristin så följde med henne och åt oxå sen. Hon skulle hämta en väska som var hennes sambos som legat hos oss i evigheter. Vaknade halv fem i morse av att Wilgot låg på mitt ansikte och sov. Det var liiite svårt att andas då. Sen kunde jag inte somna om, medans han och Kaka låg och snarkade ikapp bredvid. Kaka är hemma och är sjuk. Har hög feber och förkyld. Alla är verkligen sjuka nu? Helt otroligt vilken vinter det har varit. Gick till jobbet i morse vid sju och blir alltid lika förvånad över hur dåligt humör folk är på på morgnarna. Det var t.ex en gubbe som sprang efter en cyklist i morse i följd av sin stackars tant som flåsade en meter bakom. När cyklisten stannade vid samma övergångsställe som mig så skällde gubben ut honom efter noter för att han cyklat för nära honom och hans stackars fru som stod bredvid och hämtade andan efter den sista spurten. Kunde knappt hålla mig för skratt. Lyssnade klart på Eclipse på vägen. SÅDÄR KAN DEN JU FÖR FAN INTE BARA SLUTA?! Ville jag skrika när sista meningen sas. Nu ska jag genast börja lyssna på nästa. Breaking dawn. (Så länge vi båda andas). Can´t Wait.

I morgon ska Wilgot få åka buss för första gången i sitt liv. Det blir intressant. Något som ska bli ännu mer intressant är att vi ska träffa en hundtränare som ska hjälpa mig lite med honom. Ska bli super spännande att höra vad hon har att säga.



Nu måste Willen badas, klippas lite och klippa klorna.

Later.


Kommentarer
Postat av: sovereign

Aaw vilken cooling! Vad är det för ras?:)



2010-02-23 @ 16:28:53
URL: http://ssovereign.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Haha ok, sorry. Det spelar inte så jätte stor roll :P :)

2010-02-23 @ 16:56:29
URL: http://koumbas.blogg.se/
Postat av: M A R i E (Mandelström På Ärten)

Vad fin. Gillar bad eller? =)



Tack, nu är jag hemma och resan gick bra. Men glad är jag inte. :P

Kram

2010-02-23 @ 17:09:12
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0