Röda läppar.

Igår var jag iväg och firade Petter som fyllde 25 år. Jag slog på stort och målade läpparna röda. Trots att min mage krånglade (som vanligt) så var det sjukt kul. Riktigt roligt folk och vi var inte ute på BMB förrän 01. Sen åt vi och tillslut efter många om och men fick jag tag på en taxi. Saknade Kaka extremt mycket igår. Det är så skönt att det bara är lördag. Vi brukar ju vara ute och svänga våra lurviga på lördagar och är van vid att vara slö på söndagen sen. Men den här helgen var vi alltså ut igår och nu har man två dagar lediga. Supersuper!




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Heej du! jag brukar vara inne på din blogg ibland och jag tycker den är jättefin. men det är så att jag undrar, hur gör du så att N: et kommer upp där uppe där man skriver in adressen ( hoppas du förstår vad jag menar :)

2010-12-12 @ 19:38:42
Postat av: Linnea

Så snyggt!

2010-12-12 @ 20:29:19
URL: http://asparagusaslinnea.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0