Game set Match.

Har precis kört en tennismatch med en otroligt irriterande gubbe som hostade lite lätt mellan varje slag. Jag pratar såklart om vårat nya Playstation Move. Alltså ingen riktig gubbe. Så jäkla roligt och så skönt att röra på sig samtidigt som man spelar. Förövrigt så har detta varit en halvdan dag. Har torkat golv, tvättat och dammsugit då jag inte alls gjorde det i förrgår då det var bestämt. Nu kan man tappa mat på golvet och i princip stoppa det i munnen igen. Så rent är det! Haha. Det kommer att så småningom ske lite förändringar här med mitt bloggande. Ni kommer att få se snart. Det är därför det är lite sega och färre inlägg just nu. Men förändringen kommer att göra att bloggen kommer att bli mycket bättre. I promise! Nu sitter jag och skriver klart ett par artiklar inför dec-numret av Modeflickan och dricker te. I morgon ska jag på utbildning hela dagen. Förhoppningsvis så hinner jag med en lunch med tjejerna oxå. Det återstår att se.

Later.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Varmt Välkommen in i min Smyckesblogg - EnelfindelMar. Här hittar Du Unika & handgjorda smycken designade av mig. Trendiga och fina smycken som garanterat ingen annan på stan har! Kanske hittar du något som passar just dig, eller kanske en julklapp till någon du tycker om. Eller låt dig bara inspireras! :)



/ Charlotte

2010-12-01 @ 19:45:36
URL: http://enelfindelmar.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0