Fortsätter här.

Jag har bestämt mig för att fortsätta här ett tag till då det har krånglat så otroligt mycket med den nya bloggen. Så småningom så kommer jag antagligen att flytta men då hoppas jag att ni läsare flyttar med mig :)

Förövrigt så har jag tagit en rejäl promenad nere på stan med Willen. Var ner till banken och ordnade lite ärenden. Nu har Willen badat och har nyklippta klor. Härligt. Ikväll kanske jag ska hem till Ann på idolmys och glögg. Men det beror på om jag hinner klart lite artiklar till Modeflickan då jag inte kommer vara hemma nåt i morgon.



Later.

Kommentarer
Postat av: Matilda

låter som en mysig kväll, om det blir glögg och idol med vännen din alltså!

2010-12-03 @ 13:07:49
URL: http://www.matildasalmen.com




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0