En hemlig skatt.

Hej! Andra advent idag. Fasen vad tiden går fort. Igår kväll så var jag hemma hos Ann. Vi drack glögg, vin och tittade på "Så mycket bättre" (som förövrigt måste vara ett av de bästa programmen som gjorts i underhållningssyfte). Sen gick vi ut. Träffade upp Verro senare för en kycklingkebab. Ibland är det faktiskt riktigt skönt att bara vara två. Vi brukar ju vara hela gänget oftast när vi är ute.



Är så himla glad! Jag har letat en gammal kista som jag vill måla vit och ha som vardagsrumsbord under en längre tid. Tillslut så hittade jag en som jag gillade på blocket. Det var flera som ville ha den men tillslut så fick vi den och har precis varit och hämtat den. Den är så otroligt fin. Det står en stor text och årtal på sidan av kistan "IGS CAD 1767". En riktig skatt kista! Kommer passa perfekt som vardagsrumsbord. Jag kommer nog inte måla om den alls då den är så pass antik. Det är även ett gammalt råtthål på baksidan. Kanske har det någongång legat en skatt iden? Vem vet? Ni ska få se den i morgon.



Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0