Willens korg blev vit.

Såhär blev korgen när den hade torkat. Det är lite slarvigt målat med flit eftersom att jag tycker det är så snyggt! Det verkar som att han trivdes lite bättre i den nu med favorit filten och en annan plats. Mission Complete!


F
örövrigt så sitter jag här med en alldeles för sen frukost och ska iväg och jobba om ett par timmar. Första passet efter semestern. Känns faktiskt helt okej. Det blir även nytt schema efter denna vecka och då kommer jag jobba med än jag gjort förrut. Igår när Madde och jag var på banan med vovvarna så hade vi sjukt kul! Riktigt roligt att se de små tussarna springa på ett stort fält och leka okopplande. Ordet "Tillfredställande" passar in ganska så bra när man får se Willen leka och springa av sig sådär okopplad. Sen så testade vi lite på Agility banan och det gick kanonbra. Nu ska jag jobba lite mer på att få pli på honom och sen börjar vi på vår första Agility kurs tillsammans.

Later.


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0