Tre gånger Julia.


Idag har jag kollat på hela tre filmer med Julia Roberts. Och inte vilka som helst heller. Mina tre favoriter med henne. Det har varit en riktig vilar och titta på film - Söndag. Har ni sett alla tre?



En jätte bra thriller. En film som jag kan relatera till och som jag antagligen har sett 100 gånger. Den är spännande, läskig, ärlig och romantisk på samma gång. Rätt så bra blandning! Varje gång som jag ser denna så blir jag alltid lika facinerad över Julia Roberts hår som är en mil långt och flera meter tjockt ungefär. Så otroligt vackert. En gammal klassiker som måste ses helt enkelt!


Trots att denna film är mer än två timmar lång så sitter man och glömmer bort allt runt omkring. Man bara vet att den riktiga Erin Brockovich faktiskt kämpade så hårt som Julia gör i filmen! Bara det är ju helt fantastiskt!



Underbara film. En av världens bästa klassiska filmer. Alla har vi nog drömt om att en charmig riddare på en vit häst ska komma och rädda oss någon gång! Inte sant?


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0