Tack och Godnatt.

Tack Amanda för den jätte goda Cupcaken som Kaka tog med hem till mig ifrån dig! Det bor nog en liten bagare i dig minsann. Supergod var den! Kaka var hem en sväng nu ikväll till sin mamma. Hem kommer han med ca 40 stycken dvd skivor med lite allt möjligt på. Gamla, från när han var ung. (Hans egna ord). Jag ser mig själv som ung fortfarande och kommer antagligen att göra det enda tills jag tar mitt sista andetag. Just nu rullar U2´s konsert ifrån Slanecastle och när "One love" spelas så får jag så jäkla härliga känslor i kroppen. Eller ja, egentligen när de spelar alla "gamla" hits som man har ett eller flera minnen ifrån. Men nu är det sista vändan med Willen och sen är det läggdags. Så härmed säger jag GOD NATT.

Mandas cupcake.


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0