Saker som är BRA med hösten.

Idag har jag vaknat på min bästa sida tror ja. Trots mitt tråkiga ärende i morgon. (Haha, ärende!). Jag har kommit på en sak oxå. Jag gillar fan hösten! Riktigt mycket oxå! Och nu tänkte jag få er höstdeppiga människor att inse att hösten faktiskt är riktigt mysig! Kolla...



Eller hur?! Jag och Willen har precis varit ute och gått en liten sväng. Det var riktigt skönt och soligt ute! Mötte en hund som såg ut som en häst ungefär. Antagligen någon Grandblandning för den var verkligen gigantisk!! Willen blev som vanligt rädd och skällde hysteriskt. Fattar inte hur fasen han vågar?! Jag skulle ju aldrig gå på och skälla på någon som var 40 ggr större än mig?! (Nej jag vet!, hundar tänker inte så!) Gå på någon i din egen storlek, tack!



Sen tänker jag skälla lite oxå! Ni, mina läsare! Jag har tillräckligt många läsare nu för att folk ska kunna slänga in någon kommentar då och då här på bloggen. Jag är superintresserad av vilka som läser här varje dag! Men tycker att kommentarerna är för få med tanke på statistiken. Vet att många i Västerås läser oxå. Ni får oxå kommentera! (Självklart behöver man inte om man inte vill) Men det skulle vara jätte roligt att få ta del av vad ni egentligen tycker och tänker om mina inlägg. Och även få veta vilka ni är! Det är ju spännande såklart! :):)

Puss och kram på er!


Kommentarer
Postat av: Maria Andersson

Hej Ninnie.

Maria heter jag, gammal fryxare och bekant med Verro. Jag läser din blogg med jämna mellanrum, tycker att du skriver bra och du har en shysst layout! Trevlig läsning helt enkelt!

Hoppas allt är bra! Du kanske inte vet vem jag e men hoppas du uppskattar kommentaren ändå =)

Kram

2010-08-31 @ 13:45:04
Postat av: NINNIE

Tack Maria!! :)

2010-08-31 @ 14:12:07
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/
Postat av: Maria Erikson

Hej Ninnie,

Jag läser din blogg även jag=) du är väldigt duktig på att skriva och fånga intresse, din blogg handlar om så mycket olika saker,men ändå så bra!kram maria eriksson( lite roligt att de är 2 marior som kommenterat) Kram igen

2010-08-31 @ 18:52:31
Postat av: my

Älskar din blogg. Det bästa är att du blandar "kändis skvaller" med din vardag.

2010-08-31 @ 19:00:30
Postat av: NINNIE

Maria E: Ååh va roligt att du läser!! :) Jätte skoj!!



My: Tack snälla du, vad glad jag blir!! ;)

2010-08-31 @ 20:00:35
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-09-01 @ 08:23:20




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0