Magmission.

Om det är någon som kan tänka sig att byta mage med mig så skulle jag bli jätte glad! Skulle vara väldigt kul att byta ut det onda men även formen just nu då den ser ut som en jävla ballong. Känner att jag har vaknat på helt fel sida idag. Var tvungen att gå ut med Willen klockan åtta i morse i ösregn oxå eftersom att Kaka inte hann innan jobbet i morse. Självklart är det egentligen inget problem eftersom lillen endå måste ut och kissa. Men endå! Läkarna hittar inget fel på min mage och jag har fått vanliga enkla magtabletter. Jag ska alltså få leva såhär i resten av mitt liv?! "Då är det så dina tarmar fungerar"... fick jag till svar när jag undrade vad man kunde göra åt saken. Förhoppningsvis så är detta just nu någon slags magsjuka som har satsat på att göra ont bara. Att jag ätit något konstigt. Eller nåt? Less!


Kommentarer
Postat av: Elin - gravid med pysen ♥

Men gud vad tråkigt! :( att ha ont i magen är ju bland det värsta som finns tycker jag. Dumt att läkarna inte kan hjälpa dig...



Kram!

2010-08-19 @ 14:01:54
URL: http://bebis2011.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Usch Ninnie, jag lider med dig! Jag har fått min mage att vara hyffsat normal numera! Det går lite i periode det där.. har uteslutit socker nu ett tag. sen undviker jag så gott det går laktos..



kram!

2010-08-19 @ 14:03:20
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Min mage känns oxå som en ballong! :)

2010-08-19 @ 22:37:26
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0