Lördag 21 aug.

Jahapp, idag är det lördag. Det är råmulet ute men jag och Madde, Willen och Bonzo har endå varit ute vid hundklubben och lekt på deras stora plan. (Olivia, om du läser detta så bara måste du följa med någon gång!). Sjukt kul att se dom leka av sig rejält. Speciellt en sån här grå dag när man inte orkar gå någon långpromenad.


Igår var riktigt mysigt. Maria slutade jobba runt 10 så då kom hon och hämtade upp mig. Vi hämtade sen upp Madde och åkte vidare ner på stan. Satte oss på Billan där Verro jobbade och sen servade hon oss. Vi satt där ett par timmar och pratade om precis allt, glodde på folk och bara hade det bra. Min mage var jätte duktig! Sen kom Kaka och hämtade oss...

Såhär såg jag ut igår.



Som ni ser så är bloggen lite omgjord. Eller, jag har ändrat lite detaljer. Fick för mig att göra det helt enkelt. Snart ska vi hem till Kakas mamma och träffa några släktingar till dom. Magen är ännu bättre idag. Då var det antagligen något som jag hade ätit. Men det var sjukt jobbigt i några dagar. Hade så fruktansvärt ont, har nog aldrig haft så ont. Kunde inte ens stå första dagen! Usch!

Ha en härlig lördag så hörs vi senare.


Kommentarer
Postat av: Verro

Du är så fiiiin. Ses imorn. Puss

2010-08-21 @ 16:30:46
Postat av: Anna S

Sv: Ja, jag tycker vi får fundera ut något bra :) Hade ju varit urkul att träffa er alla igen!



Skönt att magen är bättre och gud vad snygg du är!

2010-08-21 @ 17:59:54
URL: http://annas.devote.se




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0