En morgon när det uppstod en tragedi.

Tragedin gäller förstås Wilgot som fått två fästingar efter varandra på samma ställe. De satt alltså och grävde på SAMMA STÄLLE? Fick bort en. Den andra syntes knappt och jag ringde djurkliniken. Till slut så fick jag bort nummer två oxå. Men nu har han ett rejält sår på armen i stället. Stackars. Gäller att badda några dagar.

Mitt i allt fästingsnack så sitter jag och äter frukost. Har sovit som en gud i natt. Vaknade av att Kaka försökte locka ut Willen på morgonkiss, men då Wilgot antagligen hört att det regnat så ville han INTE gå ut. Rätt kul att ligga och höra frustrationen när Kaka står och lockar på Willen som ligger under sängen där han inte kommer åt honom.

God Morgon!


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0