Valborg morgon.

Godmorgon sunshines! Sovit gott?
Vaknade för en timme sen av att det dunkar och borras uppe hos grannen. De ska tydligen byta nå tele uttag i alla lägenheter idag. *Suck. Det står extra på lappen att ALLA husdjur ska vara inlåsta när de kommer. Det står oxå att de ska jobba mellan 07.00 och 16.00. Vet dom om att det är lägenheter som dom ska jobba i? Tur att jag är hemma till klockan fyra idag. Jag skulle ALDRIG låsa in Willen i ett rum i flera timmar bara för att dom ska komma hit någongång mellan 7-16. Annars så sitter jag och äter frukost nu framför The Voice som vanligt. Frukosten måste ju helt klart vara det godaste målet på dagen. Speciellt när man har massa gott hemma!



Kollade ni på The Hills i Tisdags? Jag såg faktiskt det första avsnittet igår och jag började nästan gråta när sönderopererade Heidi satt framför sin mamma och frågade om hon såg bra ut?! Fyfan så annorlunda hon såg ut! När de visade barndomsbilderna som familjen hade hemma innan hon kom. Usch! Fick en klump i magen. Stackarn! Det är nog mycket Spencers fel att hela hennes självkänsla är borta. Kan fortfarande inte förstå hur jäkla mycket tjejen har förändrats!?



Så sorgligt! Usch! :(

Ha en härlig dag!


Kommentarer
Postat av: Karin

muums va gott:)



hoppas du får en fin fredag/valborg:)

2010-04-30 @ 08:53:49
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Karin

haha ja så det var ju tur att jag upptäckte det innan de gick till sopkrossen:p

2010-04-30 @ 09:10:38
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Taghrid

Snygga bilder på jordgubbarna/frukosten, tagit dem själv?

2010-04-30 @ 16:15:27
URL: http://taghridh.blogg.se/
Postat av: Natascha

Hon var så sjukt söt i början av the hills... sen gick det verkligen bara utför! hon förstår inte att hon blir fulare och fulare ju mer hon håller på. eller tål hon bara inte att vara vacker?..;(

2010-05-07 @ 16:35:01
URL: http://bubbleandtrouble.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0