Konstig dag.

Igår efter personalmötet så åkte ju jag och Kaka och handlade. Där träffade jag min gamla barndomskompis David som jag inte har sett på år! Så himla roligt att se honom igen. Sen åkte vi hem och lagade tacos. Efter tacosen så fick både Kaka och jag jätte ont i magen. Vi sa nog inte ett ord till varandra på hela kvällen sen för att vi hade så ont. Jag skrev i ordning en sammanfattning av personalmötet och skickade ut till alla. Sen gick jag och la mig. Somnade dock inte förrän runt två på natten.

I morse så vaknade både jag och Kaka klockan åtta av att det plingade på dörren. Willen fick tokspel och Kaka flög upp då han ska vara på jobbet åtta. In kommer det en byggjobbare som sa sätta fast ett lås på vår toalettdörr. Thanks. Willen och jag går ut och går en promenad. När jag kommer in så plockar jag lite och äter en god frukost. Senare på dagen så hugger det till i min fot när jag går in i köket. Jag vänder på foten och det bara sipprar ut blod ur ett minst sagt konstigt sår. Till slut så ser jag att innanför skinnet så sitte en stor glasbit. Förra veckan så tappade jag ett glas när jag diskade och trodde att jag fått upp allt med dammsugaren. Men icke. Nu är den ute i allafall och kan fortfarande inte fatta att jag inte har sett den tidigare?! Tur att inte Willen har klivit eller tuggat på den. Usch.

Idag åt jag de första jordgubbarna till lunch oxå.




Hoppas ni har en härlig kväll!

Kommentarer
Postat av: matilda

vilka bra och fina bilder!

2010-04-27 @ 20:47:01
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Postat av: lovisa/polichinelle

mmmm, bär! så himla fint, gott och vårigt!

2010-04-27 @ 22:01:54
URL: http://polichinelle.webblogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0