Hemma ifrån Karlstad.

Herregud vilken resa. Har skrattkramp i magen. Har haft sjukt roligt och det var urkul att se hur Frida, Matilda och Hanna bodde där borta i Karlstad. Kristin fick avreagera sig lite i bilen till Karlstad och det gjorde att resan gick väldigt snabbt. När vi väl kom fram till hotellet så fick Matilda och kristin ett ostädat rum. När de väl fick byta rum så var även det ostädat. Vi gjorde oss i ordning, öppnade en flaska champagne som jag tagit med och gick sen och mötte upp Ann och Hanna. Sedan gick vi till Frida! Det var så sjukt roligt att få en bild av alla och allt som de pratar om där i Karlstad. Jätte fin lägenhet! Vi var där fram till halv ett ungefär innan vi vandrade ner på krogen. Där stod vi rätt så länge i kö innan vi kom in och sen var det även ganska lån kö när vi skulle gå så där inne tyckte jag inte att vi gjorde så mycket mer än att vänta. Måste åka dit igen och gå in lite tidigare tror ja! Sen rullade vi iväg till Subway där vi terrade de stackars killarna som jobbade där. Vi köpte med oss mackor och kom på att vi var vilse. - Vart ska vi nu?! Vi gick ungefär 3 meter till och insåg att vi i princip stod vid hotellet redan... Vi ramlar in på hotellet och säger godnatt. Maria och jag sitter på varsin sida av sängen med ryggen emot varandra och äter vår macka medans vi pratar om kvällens händelser... Sen somnar vi. I morse tog vi en Bamyl koffein och tack gode gud för det! Går ner och äter frukost innan vi checkar ut och går ner på stan. Kristin och jag tokletar solbrillor då vi glömt våra. Köper ett par på HM och sen går vi hem till Hanna på en liten fika innan vi ska åka hem. I bilen sjunger vi igenom en massa låtar och stannar på Donken. Och nu är jag hemma... Tack tjejer för en underbar resa! Love you.





Bilder lägger jag upp i morgon.

Later.


Kommentarer
Postat av: j ♥

Hejsan ♥



Vill absolut inte låta som någon "Hej-kolla-min-blogg-jag-är-bäst"



Utan allt jag vill är att be dig vara med i min tävling, där du kan vinna 250Kr på H&M! =)



Du kan även shoppa loss på Rean i min bloppis, har 50% rabatt på hundratals prylar ! =)



KRAM ♥



http://enbbloppis.blogg.se/

http://enbbloppis.blogg.se/

2010-04-11 @ 21:13:00
URL: http://enbbloppis.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0