Tlött.

Nu börjar jag bli lite trött i luvan. Är sur oxå. Sur för att jag inte ens vågade gå utanför dörren själv för att kissa med Willen. Var tvungen att ringa Maria. Vad är det som händer med vår stad. Efter mordet i lördags så vet man ju aldrig vad som kommer hända här näst. Det är våldtäkter hit och dit och överfall hit och dit. Jag vågar minsann inte ens gå ut med hunden själv när det är mörkt. Tack vare Maria så klarade jag det till slut. Det är lite lättare när Kaka är hemma men nu ikväll när man är ensam så är det lite obehagligt att gå ut när man hör en massa fulla människor runt omkring efter allt som hänt i vår stad närmsta tiden. Riktigt läbbigt! Mina tankar går till kvinnan som blev mördads dotter som jobbar tillsammans med två kompisar till mig.

Nu har jag suttit och fipplat med bloggen i flera timmar till och från. Är som vanligt inte helt nöjd men ska fixa lite mer i morrn tror jag. Allt har sin tid.

Så här såg min gamla header ut. Trivdes med den, men blev trött på den. Skönt att göra om!

Sov gott.


Kommentarer
Postat av: Anna

gillar din banner till bloggen ninnie :) Riktigt snyggt gjort!

2009-09-05 @ 02:56:00
URL: http://annasofiaisacsson.blogspot.com




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0