Rosa Laptop, ja tack!

Gå in och tävla inne hos Emelie om denna underbara lilla rosa sak.




Mitt bidrag som jag skrev nu trots att jag nästan sitter och skelar av trötthet, men det är ju det som är lite kul. Att komma på rim och ramsor när hjärnan redan slumrat till lite är ju inte det lättaste. Insåg jag. Men om det är lite fel här och var är ju inget som någon gråter över. Sov gott nu, igen. Var ju tvungen att vara med, såklart.

Min dator är gammal och grå
Den funkar knappt men går bra endå
En liten rosa laptop, vilken dröm
Skulle bli så glad om jag vann,
slå en volt och bli öm
Skulle använda den flitigt
Ta med den överallt men inte där det är skitigt
Plånboken tillåter inte mig att köpa en
Inte nu, inte sen och den skulle få ett bra hem
Den skulle trivas här hos mig
Jag är ju en ganska så rosa tjej
En riktig datornörd som är lite störd
Skulle jag vinna så blir jag extremt rörd
Tack för en bra tävling du snälle
Vi behöver fler som du i vårt samhälle

GOD NATT.







Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

sv: tack så jättemkt :D:D

2009-09-29 @ 00:28:40
URL: http://haidis.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0