Ladies Night.

Nu är jag precis hemkommen efter en urmysig kväll med tjejorna! Tack för att ni finns! Först ordnade Verro så vi fick gå på genrepet för Ladies Night, gratis. Sen gick vi ner på Tabban och tog ett glas vin. Och tro det eller ej, vi tog ETT glas vin! Sen åkte vi hem i Anns coola och splitternya BMW. Tyvär så var det första dom sa på Ladies Night att man inte fick ta bilder. Jag hade såklart med mig dunderkameran. Dom ville inte att något skulle avslöjas inför premiären i morgonkväll. Synd var de. Hade gärna tagit en hel del kort eftersom det var så jäkla BRA! Det var en jävla show vill jag lova och den var verkligen genomtänkt och skit bra! Så har ni chans att gå så gör för gudsskull de! Nu är det läggdags. Natti natti.






Föresten så har min underbar vän och granne Sanna varit här med sin Champagne flickan boken så nu får jag läsa slutet! GREAT! Hur bra är inte de??!

Godnatt. igen.


Kommentarer
Postat av: Rozaleen

snygga brudar=)

2009-09-18 @ 06:30:01
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: › Elin ♥

Hehe, man kanske slänga ihop nåra tjejer o gå på ladies night :D Verkar kuuuul!

2009-09-18 @ 07:07:10
URL: http://dizzylicious.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0