Har han mördat Linda Cheng?

Precis tagit en lång dusch. Gick en vända till i spåret med mamma när hon slutade så blev en hel del motion idag. Jätte skönt! Någon som vill ha en gå-kompis så finns jag här! Det är ju så fruktansvärt skönt och speciellt nu på hösten när det är så friskt ute. Älskar hösten och våren mer än sommarn nästan, bara för att luften är så sval.



Tittade på efterlyst nyss oxå. Blev helt förvånad över Linda Cheng´s mord. Att hennes fästman Mats Alm är misstänkt. När jag tittade förra veckan så satt jag nästan och grät och tyckte så synd om honom när han pratade ut i TV om sin kära Linda. Och idag så säger dom att han kanske har gjort det. Kaka berättade att det kommit upp en massa bevis emot honom under veckan och att han gjort en massa konstiga saker som jag inte läst om. Tycker det är fruktansvärt! Han är inte tidigare bestraffad och har varit gift förr. Han verkar ju som en genomgo kille sådär när man lyssnar på honom. Men nu efter misstankarna så börjar man ju lägga märke till saker såklart. Riktigt obehagligt.







Kommentarer
Postat av: › Elin ♥

Jag har hela tiden trott att det är han, och när jag såg intervjun första gången i efterlyst tyckte jag inte alls synd om honom, eftersom han inte verkade ledsen på riktigt.



Jag tror snart han kommer erkänna.

2009-09-24 @ 06:58:52
URL: http://dizzylicious.blogg.se/
Postat av: Matts

bra skrivet du fölger din magkänsla

2010-04-01 @ 12:48:13
URL: http://mattsjansson.blogspot.com/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0