Ett glas, Bara!

Igår var Maria här och fikade. Det var lite planer på att gå till Circus och ta Ett glas vin tillsammans allihoppa. Jag hade bestämt mig för att inte följa med men ändrade mig naturligtvis i sista sekund. Vi var nio tjejer till slut som vandrade ner till circus på stan. Vi förundrades så över hur alla kunde kunna ses en Onsdag. Vi satte oss och beställde in ett glas vin som vi bestämt och hamnade fort i djupa diskussioner. Som vanligt så slutade det med att vi satt där med till slut tre glas rödvin framför oss. Maria la till lite skeptiskt: -Jamen vadå, det är ju tanken som räknas. Vi tänkte ju faktiskt bara ta ett glas. Vi blev lite runda under fötterna och sen gick vi ut. Där blev vi ännu mer runda under fötterna och sen gick vi hem tillsammans medan vi droppade av någon lite på vägen tills det bara var jag och Madde kvar. Det är ju så bra att man bor så nära varandra allihoppa så man kan ta sällskap hem. Kul hade vi i allafall och det är det som är huvudsaken! Undrar hur det gick för alla idag att komma upp till sina jobb!? Maria och jag var de enda som var lediga idag. Tack och lov för det säger jag bara!




Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0