Torsdag.

Goddag! Idag är jag "ledig". Har en del andra saker att pyssla med men är inte på jobbet i allafall. Fasen vilket fint väder det är ute! Var ute en sväng med Wilgot nyss och det fullkomligt strålar om allt ute. Solen är jätte stark. Hoppas det blir sånt här väder i helgen då vi ska in till huvudstaden för lite blogg galej. I morrn ska jag på en arbetsintervju på eftermiddan och efter det så åker vi nog iväg till Stockholm. Vi tänkte åka dit en kväll tidigare för att äta lite god middag och ha det lite mysigt eftersom Kaka är så snäll och följer med till Stockholm. Han ska träffa upp sin kusin medans jag är iväg på Blogawards. Jag inser att jag är lyckligt lottad som har någon som honom. Tack för att du är en sån bra pojkvän! Förövrigt så tänker jag packa lite prylar idag, tvätta och städa.

 


Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0