Lördag.

God morgon.

Är fortfarande ordentligt krasslig. Men har nog ingen feber längre hoppas jag. Är fortfarande rökfri oxå. Tre dagar nu. Det går riktigt bra. (peppar peppar). Är hoppfull fortfarande. Motiverad till tusen. Ikväll ska vi förmodligen ha hand om lilla Ella. Kakas lillasyster på fyra år. Men vi får se ifall det är så bra med tanke på att jag inte vill smitta ner den lilla Sessan. I morgon är det barnkalas för en annan liten Sessa oxå. Lilly blir stor tjej. 1 år! Världens lyckligaste barn blir 1 år. Och det ska naturligtvis firas. Våran myskväll igår var slapp. Vi tittade på film, jag halvsov, Willen sov och sen gick jag och la mig. Super skönt.


En trött Wilgot.



Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0