Here we go go go.



Är precis hemma en snabbis nu och packar det sista. Arbetsintervjun gick kanonbra! Hon hade valt ut mig och en till tjej av 89 stycken som hon ville träffa. Smickrande! Sen sa hon att hon trodde att jobbet verkligen skulle passa mig. Så nu väntar jag på ett telefonsamtal i början på nästa vecka. Spännande! Förövrigt så är jag helt stissig idag. Håller på och packar ner det jag ska ha med mig. Det är fan en hel del trots att vi bara ska vara borta över en helg. Men det är ju inte vilken helg som helst heller. Ju! Blogawards 2009, here I come.


Klackarna i taket.



Kommer hem på söndag eftermiddag så kika in då om ni vill se bilder ifrån galan. Ha det bra så länge och hoppas alla får en underbar helg! Kram.


Kommentarer
Postat av: Lotta

mysig blogg och skitsnygga skor!

2009-10-16 @ 16:35:36
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/
Postat av: stina

nej blir första gångenska bli spännande.. har du vart där många gånger?

2009-10-16 @ 19:03:34
URL: http://kittygitty.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0