Gris influensan?

Vaknade i morse med svullna ögon, halsont, ont i bröstet, hes och snorig som sjutton. Är det Svin influensan som jag fått? Nee, de tror jag inte, men är så fruktansvärt förkyld i allafall. Det är bara fyra grader ute i dag så jag invigde mina nike skor som jag tänkte pölsa runt i nu i vinter.



Dom var faktiskt riktigt sköna måste jag säga. Nästan lika sköna som mina Uggs. Kommer vara perfekta nu när det är kallt ute. Idag blir alltså en riktig slappo dag då jag känner mig alldeles för risig för att springa runt. Ska iväg en sväng senare i eftermiddag och handla lite fruksoppa och sånt som är bra när man mår såhär. Nu ska jag försöka få i mig nåt att äta så hörs vi senare.




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha joo kommer aldrig att tröttna på tacos:p

2009-10-01 @ 15:19:47
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Beauty By Beata

Tack =)

Krya på dig i dina snygg skor!

2009-10-01 @ 15:44:41
URL: http://beatas.se




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0