Ane Brun ikväll.

Ikväll ska jag och Kaka iväg till sthlm och kika på Ane Brun. Längtar så. Trots att vi är sjuka båda två så tänker vi åka endå. Vi har lixåm inte tid att vara sjuka. I med en alvedon sen drar vi tll huvudstaden runt 16.00 idag. Koncerten börjar 19.30. Men vi tänkte käka lite innan och så. Myspys. Sen har vi ju vår förlovningsfest oxå på lördag. Så vi får absolut inte vara sjuka nu. Helt och totalt oacceptabelt. Finns inte på kartan! Sitter på jobbet nu och har tok registrerat sen 8.00 i morse. Jag som i vanliga fall inte dricker kaffe har redan druckit två koppar eftersom jag måste hålla mig någolunda vaken! Så nu är jag som en duracellkanin i stället. Bättre de än att ta en tupplur på tangentbordet. Hoppas alla får en bra dag idag och sen hoppas vi att jag får ta med kameran till koncerten ikväll.



Kram!



Kommentarer




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0