20091008.


Regina Spektor - Dance Anthem of The 80's


Kom precis in efter en liten hundpromenad med Sanna och Rocco. Och Wilgot så klart. Varför måste just min hund vara så himla vild?? Har även varit iväg på lite ärenden. Igår fixade jag klart klänning till blogawards i allafall. Fixade nya klackar och klänning. Men det får ni inte se än! Hihi. Ska bli så otroligt kul. Vet dock inte alls vad jag ska göra med håret? Ska det bara hänga? Näe.. Äsch vet inte. Är så trött på mitt hår just nu så går helst i mössa. Det första Sanna sa när ja kom ut va: -Åååh du är så fin i håret? What? Känns inte alls så just nu. Vet inte va det är. Känns bara livlöst. Men tack Sanna. Åt lite rester från igår just till lunch och drack en Wells Vitamin Focus till som jag köpte på apoteket när ja va där. Såg lite sjukt ut när jag kom hem och ställde min flaska vin som jag köpte på systemet och min Vitamin Focus bredvid varandra på hallbyrån. En onyttig och en nyttig. Fast har hört att rödvin kan vara nyttigt om man tar nåt glas!?


Flaskan ska jag ha i mornn. Ska hem till Maria på lite tjejmys. Ska bli jätte kul! Längtar verkligen. Frida kommer hem ifrån Karlstad oxå! Känns som att det var evigheter sen vi sågs nu. Men hon har inte hunnit bott där så länge än. Skönt att hon kommer hem i helgen i allafall så man får träffa henne lite och höra om allt skvaller som händer i hennes liv därborta. Idag känner jag mig ännu lite bättre än vad jag gjorde igår! Så nu är jag nog snart frisk! Förrutom hostan som inte verkar släppa. Usch.




Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

nämen åh tack vad snäll du är =)



jag älskar din mössa!

2009-10-08 @ 15:26:01
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Takai

svar;

hihi, jag lägger till dig nu ^_^ <3<3

2009-10-08 @ 15:41:02
URL: http://takai.blogg.se/




bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0